Városháza











Ezúton tájékoztatjuk a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. Ügyfélszolgálatát érintő változásról!


Folyamatos törekvésünk, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleink számára, beépítve működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Célunk, hogy olyan szolgáltatóvá váljunk, ahol az Ügyfelek kiszolgálása a legmagasabb minőségben, a XXI. századi elvárásoknak megfelelően történik. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőfokhoz érkeztünk.


2016-ban elindult a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. háttérfolyamatainak és rendszereinek fejlesztése a regionális víziközmű társaságok közös tulajdonosa, az MNV Zrt. vezetésével. Az Ügyfélszolgálatot is érintő változás célja, hogy egy gazdaságosan működő, a teljes vízszolgáltatási szektoron belül egységesen és gyorsan fejleszthető rendszer kerüljön kialakításra, lehetővé téve a gyorsabb és egyre magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást.


A fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, így Ügyfeleink is könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre.
Az átállás miatt 2018. július-szeptember közötti időszakban az ügyfélszolgálati ügyintézésben fennakadások várhatóak.
Készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:


www.trvzrt.hu illetve www.vizcenter.hu/trv
MOBIL applikáció: Vízcenter
Call Center: +36 (80) 205-157
Központi ügyfélszolgálatunk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Segítő együttműködését köszönjük!
Szolnok, 2018. július 18. Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Menes_Andre
Ménes Andrea
Polgármester