Az önkormányzatnál két felületen tud ügyet indítani elektronikus formában.
Javasoljuk, hogy ügyeik gyorsabb intézése érdekében használják az E-Önkormányzat portál szolgáltatásait. Az Eönkormányzat oldalon az előre elkészített nyomtatványokon és űrlapokon indíthat ügyet.
- Ügyindítás (bevallások benyújtása)
- Egyenleg lekérdezés
- Elektronikus adóbefizetés
Ha nem találja az ügyéhez szükséges űrlapot az Eönkormányzat rendszerben vagy azonosított módon szeretne üzenetet küldeni az önkormányzatnak, akkor kérjük, hogy használja az Epapír szolgáltatást.
Ezen a felületen könnyen és gyorsan küldhetünk üzenetet bármely hatóságnak, végrehajtónak, közjegyzőnek, rendőrségnek, állami szerveknek, földhivataloknak és a választ is elektronikusan, a tárhelyünkre fogjuk megkapni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. január 1. napjától a 1818 telefonszámon elérhető a Kormányzati Ügyfélvonal, mely az E-Önkormányzat portál használatához nyújt segítséget, támogatást. Önkormányzati adóeljárási és egyéb hivatali ügyekben továbbra is az illetékes önkormányzatok adnak tájékoztatást.
A Kormányzati Ügyfélvonal (1818) az alábbi esetekben nyújt segítséget:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez,
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán,
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során,
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel,
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás,
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.