Elektronikus ügyintézés

Az önkormányzatnál két felületen tud ügyet indítani elektronikus formában.

 

Javasoljuk, hogy ügyeik gyorsabb intézése érdekében használják az E-Önkormányzat portál szolgáltatásait. Az Eönkormányzat oldalon az előre elkészített nyomtatványokon és űrlapokon indíthat ügyet.

  • Ügyindítás (bevallások benyújtása)
  • Egyenleg lekérdezés
  • Elektronikus adóbefizetés

 

 

Ha nem találja az ügyéhez szükséges űrlapot az Eönkormányzat rendszerben vagy azonosított módon szeretne üzenetet küldeni az önkormányzatnak, akkor kérjük, hogy használja az Epapír szolgáltatást.

Ezen a felületen könnyen és gyorsan küldhetünk üzenetet bármely hatóságnak, végrehajtónak, közjegyzőnek, rendőrségnek, állami szerveknek, földhivataloknak és a választ is elektronikusan, a tárhelyünkre fogjuk megkapni.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. január 1. napjától a 1818 telefonszámon elérhető a Kormányzati Ügyfélvonal, mely az E-Önkormányzat portál használatához nyújt segítséget, támogatást. Önkormányzati adóeljárási és egyéb hivatali ügyekben továbbra is az illetékes önkormányzatok adnak tájékoztatást.

A Kormányzati Ügyfélvonal (1818) az alábbi esetekben nyújt segítséget:

  • segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez,
  • technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán,
  • ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során,
  • kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel,
  • intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás,
  • SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.