Városháza










elugy banner 2Általános tájékoztató

Elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárások

E ügyintézés

Elekronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató

 

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről és az ellenőrzött bejelentésről szóló 190/2020. (V.8.) Kormányrendelet szerinti bejelentés megtehető az alábbi e-mail címen: bejelentes@vamospercs.hu

 

 

Magasabb vezetői álláshely (Mikrotérségi)

 

 

 

 

NyitvatartasDecember2020

 

 

 

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Magyarország Kormánya a vészhelyzet során teendő, egyes szociális és gyermekvédelmi ellátásokkal kapcsolatos intézkedésekről, valamint a szociális és gyermekvédelmi szolgáltatásoknak a veszélyhelyzet ideje alatt elrendelt működésének rendjéről szóló 556/2020 (XII.4.) Korm. rendelet 9. §-a alapján, az e rendelet hatálybalépésekor fennálló és a veszélyhelyzet ideje alatt lejáró rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság időtartama, valamint a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzet fennállását megállapító határozat hatályának időtartama meghosszabbodik a veszélyhelyzet megszűnésének hónapját követő második hónap végéig.

Amennyiben a koronavírus járvány következtében elvesztette munkahelyét, vagy egyéb ok miatt nehéz anyagi helyzetbe került és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre jogosult lenne, kérem szíveskedjen a szociális irodát az 52/591-510 telefonszámon hétfőtől- péntekig 8 órától - 12 óráig felhívni, ahol ügyintézőink az eljárással kapcsolatban felvilágosítást adnak Ön részére.

 

Tájékoztatom továbbá a lakosságot, hogy a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Nyíradonyi Járási Hivatal által folyósított ellátások időtartama is meghosszabbodik az alábbiak szerint:

  • A vészhelyzet ideje alatt lejáró közgyógyellátásra való jogosultság a vészhelyzet megszűnésének napjától számított 90 nappal meghosszabbodik.
  • Az egészségügyi szolgáltatásra igénybevétele céljából megállapított jogosultság időtartama meghosszabbodik a vészhelyzet megszűnésének hónapját követő második hónap végéig.
  • Amennyiben az időskorúak járadéka, foglalkoztatást helyettesítő támogatás (FHT), egészségkárosodási és gyermekfelügyeleti támogatás (EGYT), gyermekek otthongondozási díja és ápolási díj felülvizsgálata a veszélyhelyzet idejére esik, az esedékes felülvizsgálatot a folyósító szerv a veszélyhelyzet megszűnésének hónapját követő második hónap végéig fogja lefolytatni.

                                                                                                    Kanyóné Papp Klára

                                                                                                               jegyző

 

 

 

Figyelem!

 

A házi gyermekorvosi  rendelés az alábbiak szerint módosul az ünnepi időszak alatt:

Rendelés:

2020.12.21.Hétfő   8-10-ig
2020.12.22.Kedd:8-10ig
2020.12.23.Szerda 8-10ig
2020.12.24-től-12.27-ig.ügyeleti ellátás
202.12.28.Hétfő 8-10-ig
2020.12.29.Kedd 8-10-ig
2020.12.30.Szerda 8-10-ig
2020.12.31.Csütörtök 8-10-ig
2020.01.01-től-01.03-ig ügyeleti ellátás

A rendelés a  gyermekorvosi rendelőben történik.(Piac u.4).

Ügyelet:Vámospércs,Nagy u.7.

 

2020.01.04.től visszaállunk a normális rendelési időre .

 

2020.12.07                                        Dr Mechler Andrea

                                                             házi gyermekorvos         

 

 

 

                                           

 

- Lakossági tájékoztatás

 

 

 

Tájékoztatjuk Vámospércs település lakosságát, tisztelt Felhasználóit, hogy a Debreceni Vízmű Zrt. a Vámospércsi vízműtelepen karbantartási munkálatokat végez a szolgáltatás biztonsága érdekében.

 2020. december 03-tól (csütörtök) - 2020. december 04-ig (péntek)

 munkanapokon 07.00-15.30 óra között

 A munkavégzés időtartama alatt nyomáscsökkenés és elszíneződés előfordulhat, melynek következtében az ivóvíz zavarossá válhat, fogyasztása azonban egészségre ártalmatlan, felhasználásában korlátozás nincs.

Amennyiben a meghirdetett munkálatok során, bármilyen a korábban megszokott vízszolgáltatástól eltérő hatást észlelnek, azt kérjük, jelezzék munkatársainknál, akik szakszerű tájékoztatással állnak rendelkezésükre!

Hibabejelentés telefonszáma: +36 (52) 513‑536, +36 (52) 534-510 (0-24 órás)

E-mail címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Türelmüket és szíves megértésüket előre is köszönjük!

 

Debreceni Vízmű Zrt.

 

 

Menes_Andre
Ménes Andrea
Polgármester