Városháza |
Elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárások Elekronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató
A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről és az ellenőrzött bejelentésről szóló 190/2020. (V.8.) Kormányrendelet szerinti bejelentés megtehető az alábbi e-mail címen: bejelentes@vamospercs.hu
Vízmű ügyfélfogadás
Tájékoztatjuk Tisztelt ügyfeleinket, hogy Vámospércsen a kihelyezett ügyfélfogadás 2020. július 14.-én és július 21.-én (keddi napokon) elmarad.
Legközelebbi ügyfélszolgálat 2020. július 28.-án (kedden) lesz megtartva.
Központi ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Központi Ügyfélszolgálati Iroda 4025 Debrecen, Hatvan utca 12-14. Ügyfélszolgálati Iroda nyitva tartása hétfő-szerda: 8:00-15:00 csütörtök: 8:00-20:00 péntek: 7:00-13:00 ebédidő (H-Sz): 12:00-13:00 Telefonos elérhetősége: + 36 52 513-506 Telefonon tájékoztatást adunk a felmerült kérdésekre, illetve fogadjuk mérőállás bejelentéseiket. E-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Levelezési címünk: Debreceni Vízmű Zrt. 4001 Debrecen, Pf: 88. Mérőállás bejelenthető továbbá automata telefonos rendszerünkön: +36 52 534-482, +36 52 534-483
Hibabejelentés telefonszáma: +36 52 513-536, e-mailcíme: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Megértésüket, együttműködésüket köszönjük!
Debreceni Vízmű Zrt.
Polgármesteri Hivatal NyitvatartásTisztelt Lakosság!
Tájékoztatjuk a Tisztelt vámospércsi lakosokat, hogy a Polgármesteri Hivatal – a 2020. évi igazgatási szünet elrendeléséről szóló 23/2020. (II.10.) képviselő-testületi határozata alapján
2020. július 13. napjától 2020. július 24. napjáig igazgatási szünet miatt zárva tart.
Az igazgatás szünet utáni első munkanap: 2020. július 27.
Az igazgatási szünet ideje alatt az előre nem látható halaszthatatlan ügyek (halálozás, anyakönyvezés) intézése ügyeleti rendszerben történik az alábbi telefonszámon: +3620/ 268-78-44. Az igazgatási szünet ideje alatt a Hivatalunknak címzett postai küldemények átvételét 2020. július 27. napjával kezdődően fogjuk lebonyolítani. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Debreceni Vízmű Zrt. ügyfélfogadása szünetel. Megértésüket megköszönve:
Ménes Andrea Kanyóné Papp Klára polgármester jegyző
Lakossági szűrőprogram
Házi gyermekorvosi rendelés tájékoztató
A járványügyi helyzetre és a nyári szabadságokra való tekintettel a házi gyermekorvosi rendelés az alábbiak szerint fog működni:
2020.06.02-2020.07.03. Minden nap: 8 -12 ó Tanácsadás: Hétfő: 12 ó , Szerda 12 ó Rendel: Dr. Mechler Andrea
2020.07.06.-2020.07.19. Minden nap: 8-10 ó Tanácsadás: Péntek 10-11ó Rendel: Dr. Zsadányi Judit
2020.07.20-2020.08.02. Hétfő: 8-11ó Tanácsadás: 11-12ó Kedd : 8-10ó Szerda: 8-10ó Tanácsadás: 10-11ó Csütörtök: 8-11ó Péntek: 8-10ó Rendel: Dr. Mechler Andrea
2020.08.03.-2020.08.16. Minden nap: 8-10ó Tanácsadás: Péntek 10-11ó Rendel: Dr. Zsadányi Judit
2020.08.17-2020.08.31. Hétfő: 8-11ó Tanácsadás:11-12ó Kedd: 8-10ó Szerda: 8-10ó Tanácsadás:10-11ó Csütörtök:8-11ó Péntek: 8-10ó Rendel: Dr Mechler Andrea
|
Önkormányzat |