Kanyóné Papp Klára
Kanyóné Papp Klára
Jegyző


Központ:

5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5.

Tel.: 06 56/ 422-522

Fax.: 06 56/ 373-029

Hajdú - Bihar megyei Üzemigazgatóság:

4032 Debrecen, Füredi út 72-74.

Tel.: 06 52/ 531 - 140

Fax.: 06 52/ 531 – 141

Call Center: (40) 180 – 124

Telefonon intézhető ügyek, ügyleírások

  • Végszámla v. elszámoló számla készítés
  • A bejelentett vízmérőállásig elkészítjük az elszámoló számlát és postázzuk az ügyfélnek.
  • Fizető cím módosítás
  • A számlák fizetőjének címét a bejelentett új címre módosítjuk számlázási rendszerünkben és a következő számlákat már erre a címre küldjük.
  • Számlázással kapcsolatos egyeztetés
  • A kiállított számla tartalmával, leolvasással, a számlázott mennyiséggel kapcsolatos egyeztetések.
  • Vízmérő állás bejelentés
  • A felhasználó által bediktált vízmérő állást rögzítjük számlázási rendszerünkben és ezzel a mérőállással fogja megkapni számláját az ügyfél.
  • Átlagmennyiség módosítás
  • A felhasználó kérheti átlagmennyiségének módosítását, ha felhasználási szokásai változtak, vagy a felhasználók létszámában történt változás. Ez esetben a következő számlacsomagban már az új átlagmennyiséget számlázzuk.
  • Folyószámla egyeztetés, hátralékról csekk küldés
  • Ehhez szükség van a fizető azonosító illetve a fizető partner személyes adataira. Ezek közlése után van lehetőség a társaságunk által nyilvántartott folyószámla egyeztetésére. Szükség esetén csekket küldünk az elmaradásról.
  • Igazolás, számla másolat, szerződés másolat kérése
  • Igazolást küldünk az ügyfél kérésére a megadott időintervallumra kiküldött számláról, mely tartalmazza az aktuális folyószámla egyenleget is. Amennyiben az eredeti számla megsérül, elvész, lehetősége van a felhasználónak a számláról másolatot kérni. Ugyanígy a szolgáltatási szerződést is megküldjük másolatban.
  • Fizetési mód változás
  • Abban az esetben, ha az ügyfél megszüntette lakossági folyószámláját és csekken szeretné befizetni számláinak összegét, módosítjuk a fizetési módot számlázási rendszerünkben, és a következő számláit már csekkel együtt postázzuk. Ha nem teljesül valamelyik már kiküldött számla kiegyenlítése a pénzintézeten keresztül, arról az összegről is küldünk külön csekket a számlafizetőnek. Továbbá, ha ügyfelünk csekkes fizetési módról szeretne áttérni átutalásos fizetési módra, arra is lehetősége van.
  • Részletfizetési megállapodás
  • Amennyiben nehézséget okoz ügyfelünknek egy magasabb összeg kifizetése, lehetősége van részletfizetési könnyítést kérni. A részletfizetési megállapodást 2 példányban küldjük meg, melyből 1 példányt aláírva vissza kell juttatni társaságunk címére. A megállapodott részletek számának megfelelő csekket is mellékelünk a részletfizetési megállapodáshoz, melyen teljesítheti az ügyfél a részletek összegét.
  • Helyszíni vízmérő-ellenőrzés kérése
  • Az ellenőrzést kérőt a megadott telefonszámon ellenőrünk visszahívja időpont egyeztetés miatt. Az ügyfélnek is megfelelő időpontban ellenőrünk felkeresi a felhasználási helyet és az ellenőrzés megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti.
  • Időpontfoglalás
  • A várakozási időt elkerülendő, ügyfeleinknek lehetőségük van időpontot foglalni a nyitvatartási időn belül bármelyik ügyfélszolgálati irodánkba.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • Elektronikusan intézhető ügyek fajtái:
  • Óraállás bejelentés: A vízmérőállás bejelentését minden hónap 1-20. napja között tudjuk fogadni az Ügyfélszolgálat / webes (www.trvzrt.hu) felületen az Óraállás bejelentő menüpontban.
  • Felhasználói panaszok: Felhasználói panaszát megteheti e-mailban, személyesen, telefonon vagy elektronikusan az Ügyfélszolgálat / Felhasználói panaszok menüpontban található űrlap kitöltésével.
  • Árszabások, díj kalkulátor: a Felhasználó településéhez tartozó érvényes árszabások keresése, előzetes, fogyasztás alapján várható becsült számlaérték számítása. Elérhető az Ügyfélszolgálat / Árszabások, vízdíj kalkulátor menüpontban.

Kirendeltségeink:

4287 Vámospércs, Béke u. 3.                     Nyitva tartás: Kedd 13:00-16:30

4027 Debrecen, Füredi u. 72-74.              Nyitva tartás: Hétfő: 08-12, Kedd, Csütörtök: 08-16, Szerda: 08:00-12:00, Péntek: 08-12

Működési területünkön levő ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársaink az alábbi ügyekben fogadják partnereinket:

  • tulajdonosváltozás bejelentése,
  • végszámla készítése,
  • régi és az új tulajdonos adatainak egyeztetése,
  • fogyasztói adatokban beállt változások bejelentése,
  • fizetőcím és a névváltozás bejelentése,
  • szolgáltatási szerződések megkötése,
  • számlareklamációk,
  • szolgáltatás szüneteltetése,
  • csőtörés, vagy egyéb belső meghibásodás miatti számlakorrekció,
  • eseti víz-, és csatornadíj számla készítése,
  • mérőállások bejelentése,
  • átlagfogyasztások módosítása,
  • víz- és csatornadíjak befizetése,
  • egyéb számlák kiegyenlítése,
  • folyószámla, hátralékok egyeztetése, adósságkezelés,
  • igazolások kiadása,
  • fizetési mód megváltoztatása,
  • részletfizetési igények bejelentése, egyeztetése,
  • ivóvíz-, és szennyvíz-csatorna bekötések létesítése,
  • megállapodások (bekötések, közműfejlesztések, stb.) megkötése,
  • mellékmérők beszerelése,
  • vízmérők reklamációs vizsgálata,
  • vízmérő meghibásodások bejelentése,
  • rendkívüli, ellenőrző vízmérő leolvasás,
  • helyszíni kivizsgálások, egyeztetések

Menes_Andre
Ménes Andrea
Polgármester